|
Post by Hjörðís on Jun 25, 2013 11:44:01 GMT 1
av Maikailoa » 21 nov 2012, 19:25Faran med mikrovågor med mera, en 30 minuters verklighetsuppdatering. "Om hundra år kommer de som överlever se tillbaka på vad vi gjorde för att försöka stoppa dom." Dr. Barrie Trower - 30 Minute Reality Update "Efter andra världskriget blev forskare hängda för vad forskare idag tillåts göra." Maikailoa
av Maikailoa » 21 nov 2012, 19:31 ICAACT Internationella centret mot missbruk av dolda teknologier. Maikailoa
av Koalani » 21 nov 2012, 23:57 När jag 2007 läste Liakopoulos bok om tankekontrollteknologin och de trettio sidor han hade ägnat åt mikrovågor tog jag min mikrovågsugn bort och den sitter fortfarande i förrådsrummet och blir dammig. Man ska också se till att inget man köper ute blir uppvärmd i en mikrovågsugn. Hellre äta det kallt än onyttigt/skadligt. Spirituell Hypnoterapeut, www.spiritualinsight.grKoalani
av Maikailoa » 22 nov 2012, 00:17 Jag har också tagit till mig av varningen mot mikrovågsungnar. Man har ju hört det rätt länge, men det var en speciell person helt nyligen som fick mig att välja bort den helt. Maikailoa
av Koalani » 22 nov 2012, 00:42 Ja, bättre sent än aldrig. Man har ju levt hela livet utan dem, man kan göra det igen. I början kändes det ganska obekvämt för mig, måste jag säga! Otroligt hur van man blir vid teknologin.
|
|
|
Post by Alkemi on Sept 19, 2013 9:53:08 GMT 1
I anslutning till den påstådda skjutningen vid Washington Navy Yard och tankekontroll genom frekvens-bestrålning.
'My ELF Weapon': More Proof Navy Yard Shooter Targeted with Mind Control Weapons
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 16, 2013 2:10:45 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 16, 2013 10:33:23 GMT 1
Spennende.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 16, 2013 13:33:13 GMT 1
Är det värkligen så farligt att äta mikromat? Jag äter det väldigt ofta.. Ska jag köra det i ugnen då istället eller gör det inget så länge man kör på kortare/lägre temperaturer/stunder?
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 16, 2013 14:08:12 GMT 1
Du kan göra din egen forskning, men enligt vad jag läst gör ingen temperatur det mindre farligt. Det är faktiskt hälsomässigt bättre att inte äta och dricka än att även dricka mikrovågat vatten. Skillnaden är att det första dödar oss snabbt, medan det andra sakta.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 16, 2013 17:20:30 GMT 1
Jaha jo det ska jag ta och kolla upp, om det är som du säger så är det ju nästan så att man borde slänga mikron. Men vatten kör jag aldrig i mikron då mikron facktiskt oftast inte får en gemn väme det brukar vara varmt på kanterna och kallt i mitten så jag har en vatten kokare för det.
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 14, 2017 11:54:54 GMT 1
Poland's Minister of National Defence Looking Into Electronic Weapons Used On Citizens
|
|