Ur vårt gamla forum:
Är jorden ihålig?
av Koalani » 22 sep 2012, 22:18
(Tyvärr har rösten tagits bort, 13-23-06)
2011-09-24 10:47 #1 skrivet av [kajmal--] jag har fått veta av mina andliga vänner att det är ett tunnelsystem under jorden. och de sade att en ingång finns vid antarktisk.
2011-09-24 10:55 #2 skrivet av [StaffanM]
#0 Det är någon jag också skulle vilja veta.....
2011-09-24 12:00 #3 skrivet av Ninnib53
Ja, Agartherna lever ju inne i jorden fast i en annan dimension, högre än oss. Klart jorden är "ihålig". Det jag tycker är intressant är de här portalerna i nord och sydpolen. Där skulle jag vilja veta mer!
2011-09-24 15:03 #4 skrivet av Reinar
Kan det här verkligen stämma? Om så är fallet, hur kommer det sig att det är nu först vi får reda på det?
2011-09-24 19:26 #5 skrivet av stillness
Vilka är Agartherna ?
2011-09-24 20:00 #6 skrivet av Ninnib53
Agartherna lever i en annan dimension inne i jordens inre. Att svara på vilka de är hänger ihop med så mycket annat utomjordiskt. Själv tycker jag att Sheldan Nidle är bra att lyssna på för att få veta mer. Men också Drunvalo Melchizedek, han talar också om Agartherna. Finns på nätet.
Kolla tråden "Sheldan Nidle 2011" och # 26. Där finns en bra länk.
2011-09-25 01:03 #7 skrivet av stillness
ahh okej!
2011-10-10 17:33 #8 skrivet av Koalani
Den grekiska forskaren Dimosthenis Liakopoulos har skrivit många böcker som innehåller info om att de som bor inne i jorden är nefelimerna el. nefilimerna, de gamla jättarna och gudarna. Inte de goda, utan de som dödade och förtryckte människor. Många av dem har ett djurshuvud och en människas kropp. De uppstod med kloning. De goda gudarna ska ha satt in dem i den ihåliga jorden och den sista som gjorde det var Alexander den Store. Det finns 72 utgångar över hela jorden, men de är förseglade med koppar, som är giftig för neffisar, och det blåser starka vinder inne i tunlarna.
2011-10-10 17:37 #9 skrivet av [StaffanM]
Du avser nog Dracon-reptilerna. Man har just sprängt deras underjordiska kammare. Deras tid är nu ute.
2011-10-10 20:37 #10 skrivet av Koalani
Nej, drakonianer bor ju på en annan planet. Eller vem och när ska man ha sprängt deras underjordiska kammare?
Nefelimer är inte bara ödlor, utan har olika utseenden, lejonhuve och människokropp, ulvshuve och människokropp, jättefladdermöss, osv. Dessa sistas logo är förresten detta V du har lagt på din bild, visste du det? Det är dem vampyrer stammar i från.
2011-10-10 22:31 #11 skrivet av [StaffanM]
Andromeda Council berättar om hur de nu i somras efter att de vunnit det 10-åriga kriget efter många varningar skickade ner en sonic puls och raserade de underjordiska kammare som reptilerna höll till i tillsammans med grå från Orion.. Man trodde att det var jordbävningar i Colorado och Washington. Så var det nu inte. Resterande reptiler skickade man iväg i en Stargate....långt bort.
2011-10-10 22:45 #12 skrivet av [StaffanM]
Ja, just det V:t i min avatar kommer från de där...men min avsikt är att symbolisera V for Victory kampanjen som Alex Jones startade....
2011-10-11 01:28 #13 skrivet av stillness
Intressant det med ihålligt i jorden asså
men står inte det i bibeln något om the abyss
att satan skall fängslas där i 1000 år ?
2011-10-11 10:48 #14 skrivet av [grinda]
De underjordiska baserna med reptiler och människor...här är intervjuer med några som läckt.
Det är en lång artikel med olika personer. Men väl värd sin läsning. Längre ner finns denna:
"Dulce Base
The following is a list of questions that were directed to former Dulce Base Security officerThomas Edwin Castello approximately a year before his death [or disappearance]. They are followed by his responses"
reptoids.webs.com/undergroundbases.htmEn av de som gick ut med sin kunskap var Phil Schneider. Ett år efter detta föredrag mördades han brutalt i sitt hem.
2011-10-11 10:52 #15 skrivet av [grinda]
Hollow earth verkar vara en realitet. Att Jorden skulle vara mer eller mindre solid rakt igenom verkar inte stämma alls.
Jules Vernes visste saker...
2011-10-11 12:28 #16 skrivet av [scared666]
Tack för informationen Grinda,vilka otroliga grejjor/händelser, jag sitter och ser ut som en fågelholk här,föresten all info på den här sidan är ju otrolig,vargefall för mej Tack för att ni delar med er om sanningen.
2011-10-11 19:05 #17 skrivet av [kajmal--]
jorden är kanske inte ihålig, men genomkorsad av tunnlar under ytan.det tror jag mer på.
2011-10-11 20:52 #18 skrivet av [grinda]
#16 Vassego. Ja mind blowing -eller hur!
#17 Ja tunnlar verkar det var gott om minst sagt.
2011-10-12 00:41 #19 skrivet av Koalani
Staffan: Så det fanns även Drakonianer under jorden, intressant. Men jag tror fortfarande att de andra neffisarna är kvar där tills det blir dags för den slutliga striden, efter vilken Satan och de binds i tusen år. Han är ju knappt bunden nu!
2011-10-12 12:17 #20 skrivet av [GunillaR]
Jag tror inte att jorden är ihålig. Som jorden är beskriven av vetenskapen, tror jag helt och fullt på.
Däremot så vet man ju att det finns underjordiska städer överallt på jorden. Stora städer med ståtliga kammare, som salar, på vissa ställen. Jag är övertygad om att det är här som nefilim hade sina boningar då de fortfarande inte var uppblandade med människor.
Sen har jag också en teori om att det finns väsen i jorden, väsen som inte är kroppsliga och som har funnits där sedan planeten skapades. Och att dessa väsen vibrerar med så låg hastighet att de inte kan ta sig upp till ytan. Men att de då och då kan ta sig upp genom stora onda handlingar som sker på jorden, där ondskan har fått ett sådant fäste att vibrationerna sänkts, att dessa "demoner" kan komma fram där.
Sen behöver de inte vara onda för att de har långsammare vibrationer. Begreppet ont och gott är ju vad vi människor gör nu. Det finns många av dessa väsen som en gång var nödvändiga att existera på planeten, men efterhand som planeten stigit i frekvensen så har dessa kaplats in i underjorden. Dessa väsen är jordiska.
Inte att förväxla med nefilim som inte är jordiska.
Att det ibland kan bildas cirklar vid polerna beror på att det där finns starka magnetfält.