|
Post by Hjörðís on Jun 2, 2013 22:23:47 GMT 1
Ser man på... Massvis av människor faller omkull och skakar i tron om att de får den heliga anden in i sig. Denna sekt skulle nog inte ha stor framgång i Sverige men i Latin-Amerika följer miljoner den.
[*video src="http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LhlFmTzxiJ4"][/video]
[Videon "Sects: Doctrine of demons" är borttagen från YouTube]
|
|
|
Post by Alkemi on Jun 28, 2013 21:24:05 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Jun 28, 2013 22:25:24 GMT 1
Jaha, så tjejen som startade det hela hade möjligen en demon hon omedvetet samarbetade med och som tillkallade sina kompisar för att besätta resten... Flera hysteriska/besatta barn i Latinamerika:
|
|
|
Post by Hjörðís on Jun 28, 2013 22:36:06 GMT 1
Synd att den videon på engelska blev borttagen (den funkade bara för en vecka sen...), men här är en sekt till som använder folks fördomar och hets mot bögar och lesbiska för att besätta dem. I slutet av videon ser man hur folk faller omkull, skakar, skrikar.
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 3, 2013 23:41:08 GMT 1
Det sägs i videon ovanpå att när prästen sätter fingret i det tredje ögat på patienten sätter han en demon in i honom/henne. Jag visste inte om detta stämmer, men just nu läste jag David Hatcher Childress bok om en resa till Indien han hade gjort och där beskrev han vad gurun Rajneesh gjorde. Han gjorde precis detta i en minut, och hans finger darrade. Personen gick i extas. Han var mycket populär på 70-talet, för många hippies från västen besökte honom för att bli "belysta". Författaren skrev att han mådde illa när detta hände. Gurun kallade sig förresten för Bagwan, vilket betyder "gud". Jag tror att denna Bagwan måste vara en nefilim. Gurun blev ofta sjuk och allt i huset där han höll sina lektioner och kurser var jättedyrt. Och dessa är tecken på att han inte var så ljus...
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 5, 2013 19:40:47 GMT 1
Alla denna gurus tillhängare var iklädda orange och röda byxor och skjortor. Den enda mannen i gänget författaren träffade sa att dessa färger stimulerar de nedre chakran och att Rajneesh styrde folk mot sex, liksom de flesta guruer. Då har guruns entiteter en chans att stjäla sperma och ägg [detta är min kommentar...] Mannen fortsatte och förklarade att gurun väckte folks tredje öga genom att trycka på det och då blev dessa personer lydiga och gjorde allt han sa! Och jag lägger till att det var demonerna som han satte in i dem som gjorde dem lydiga. Man kan visserligen också hypnotisera på det sättet men man ska ha gett induktionen om att bli lydig i hypnos först. Gurun blev lurad av en medarbetare och fick skulder på stället han arbetade på i Indien och rymde.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 3, 2013 1:03:09 GMT 1
Ännu en video av folk som blir besatta under en gudstjänst, eller vad det nu är. När prästen säger obegripliga ord tillkallar han troligen demonerna som besätter mäniskorna. Han behöver inte göra det medvetet. Att tala ett språk man inte kan är ett klart tecken på besättelse.
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 3, 2013 12:14:36 GMT 1
Märkliga fenomen det där. Vad jag kom att tänka på, när det gäller barn speciellt, var skådespelarna i Emil i Lönneberga. Vid ett tillfälle långt efteråt frågade Astrid Lindgren om det var något dom inte tyckte om under inspelningarna, och "Ida" svarade att det som hon avskydde var att sjunga, vilket hon ju gjorde emellanåt, Idas visa och annat. Astrid blev mycket förvånad över detta och påstod att "du älskade ju att sjunga"; Men "Ida" klargjorde att det var bara vad som förväntades av dom, så dom förtryckte sin avsky.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 3, 2013 14:51:26 GMT 1
Jag är ledsen för att säga detta om Astrid Lindgren, hon är ju en hjältinna i Sverige, men jag är överbevisad om att hon hade ett avtal med mörkret för att bli framgångsrik. Ett omedvetet troligen. Därför skildrar hon barn som också har avtal. Pippi Långstrump är ju den starkaste flickan i världen, och en sån kraft kan man bara ha genom mörkret när man är en ung flicka utan nån speciell gudomlig verksamhet. Ida hade nog haft ett avtal i ett tidigare liv för att sjunga bra, och den förmågan hade hon behållit i följande liv, men hennes undermedvetna visste att den kom från mörkret, så därför avskydde hon att sjunga.
|
|
|
Post by Alkemi on Feb 7, 2014 20:56:45 GMT 1
Här berättar man lite om hur demokratin fungerar, men även om att demoner kan ligga bakom.
Demonic Forces Are Behind Secret Elites - Sraddhalu
|
|