|
Post by Hjörðís on Feb 23, 2017 18:12:44 GMT 1
För manlig för min smak . Det finns annars inget sånt som en riktig man eller kvinna, för vi har alla båda elementen. Ofta är kvinnor manliga själar och män kvinnliga som ska anpassa sig till sin biologiska kropp.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 23, 2017 18:24:37 GMT 1
Jaha, så gör mörkisar för att skapa så många röda transsexuella... Jag visste att det var nåt skumt redan 1995, strax efter att ILGA (International Gay and Lesbian Association) sålt sig till FN och systemet (och sparkade ut alla dem de tyckte gick emot deras planer), när de plötsligen höll en hel konferens tillägnad de transsexuella. Det Vita Brödraskapet och utomjordingarna vill ju slopa könen så att vi accepterar bättre andra raser och välkomma dem bland oss.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 23, 2017 19:49:11 GMT 1
Mina axlar är också bredare än mina höften, liksom de flesta gymnasttjejernas, men resten han säger stämmer.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 23, 2017 21:41:26 GMT 1
Mannen säger också att djävulen (Samael) har bundits i tusen år, jag undrar hur han fick veta.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2017 22:29:00 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2017 22:35:11 GMT 1
Keanu Reeves åldras utan att se gammal ut. För han är ingen man. Han är en transgender tjej.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 24, 2017 0:42:18 GMT 1
Men även de åldras ju. Kanske är han odödlig genom att stjäla själar.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2017 0:44:56 GMT 1
Men även de åldras ju. Kanske är han odödlig genom att stjäla själar. Jo men han åldras inte som en man. Därför ser det ut som han är yngre vad han egentligen är. Eftersom han är kvinna har han ett pretty face. Samma sak med andra transgenders som åldras helt otroligt. Det är en optisk illusion.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 24, 2017 1:14:56 GMT 1
Men andra transsexuella blir fula när de åldras. Kanske har han ett avtal för att se ung ut.
Angåede byn som är full av transsexuella så tror jag det är nåt slags experiment.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2017 2:34:19 GMT 1
Men andra transsexuella blir fula när de åldras. Kanske har han ett avtal för att se ung ut. Angåede byn som är full av transsexuella så tror jag det är nåt slags experiment. Förvisso, men vi snackar 40-50 ålder här inte 60-70+. Det är män i kvinnokroppar som åldras fulast.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 24, 2017 20:08:10 GMT 1
Okej, ja, män i kvinnokroppar som är 40-50 ser också unga ut, som Madonna. Senare anpassar sig män i kvinnokroppar sämre än kvinnor i manskroppar.
Förresten har jag uttryckt mig bristfälligt när jag sa att vår mission var att anpassa oss till vår kropp. Vi ska anpassa oss till kroppens behov, så att vi är friska, men vår själsmission är det motsatta: Vi ska anpassa kroppen till anden (det andliga till det materiella), men utan att göra avtal med mörkret. Så om vi har en ande med "manliga" särdrag ska de komma fram trots samhällets normer och fördomar eller våra rädslor.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2017 22:13:19 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 28, 2017 22:22:03 GMT 1
Massvis med olagliga invandrare är kloner och speciellt skickade till västliga länder för att skapa kaos. På det viset tror det Vita Brödraskapet att folk kommer att välkomna sin världsledare.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 1, 2017 17:59:30 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 2, 2017 21:06:53 GMT 1
But How Do They Have Babies? The Brave New World of the Illuminati Tranny Breeding Colony
|
|