Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2014 20:33:28 GMT 1
jag tror att det är så att vi människor tror att ett visst ord eller fras kommer från ungdomarna, men frågan är ju då. Vart hörde ungarna det från början? Jag tror att mycket facktiskt har en underligande betydelse, och ungdomar älskar ju sådant som är lite mystiskt och nytt. De vill vara kola och de vill vara unika på sama gång. Jag har varit ung, jag var ned i dom krätsarna. Jag vet hur det funkar. Det tror jag alla et som har varit tånoring. Så att det skulle betyda Lots of Love is bullshit om du frågar mig... Igår så kom en vän hem till mig med en ny tröja, jag såg tydligt pyramidformen och ögat på hennes tröja. Men hon själv såg det inte utan var blind för den symboliken. Så jag tror att det funkar så att vi som har tagit os ut ur systemet kan se och förstå samanhang och koplingar som ingen annan ser. Men ibland så undrar jag hur duma människor kan vara som inte ser och förstår samanhangen eller symboliken som igentligen slängs i ansiktet på dom.. Men jag förstår mer och mer och jag märker även att jag har en påverkan på dom runt mig, och desto mer jag vaknar så gör även de det med mig. Även om det går saktare! Jag blir ofta numera glat överaskad över vad de har funderat ut helt själva! Haha jag får det att låta som att dom är små barn, men så är det värkligen inte
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 14, 2014 19:22:55 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 23, 2014 10:47:33 GMT 1
PROCLAMATION TO THE WORLD !!! THE DAWNING OF THE ANTI-CHRIST !!!
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 23, 2014 10:59:13 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Apr 23, 2014 14:50:51 GMT 1
Å, nej, då kommer väl Armageddon snart. Jag fattar inte varför mina guider inte ville säga med säkerhet att det skulle ske i denna generation när jag frågade, för två år sen. Då måste vi alla stiga till nivå tio, för att lättare kunna kämpa mot alla mörkisar som kommer! Ja, Alkemi, "ab inferis" betyder "från helvetet". Vad jag inte fattar är att folk inte märkte att påven tillkallade Samael (Lucifer). Var de döva?
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 23, 2014 19:51:38 GMT 1
Om dom inte kan tro något ont om kyrkan så hör dom inget ont.
|
|
|
Post by Hjörðís on Apr 23, 2014 21:02:51 GMT 1
Och när hände detta egentligen? I år? För jag såg ett äldre datum i sajten.
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 23, 2014 22:29:03 GMT 1
Det där har dom väl hållt på med under alla år. Förmodligen inget nytt, men det uppdagas nu, när folk börjar vakna. Även i trosbekännelsen stå det något liknande: Att deras herre kommer ifrån helvetet och att dom får syndernas förlåtelse
Vem vill ha sina synder förlåtna? Men satanisterna vänder på allt. Gott är ont och ont är gott.
|
|
|
Post by Hjörðís on Apr 23, 2014 23:04:32 GMT 1
Alla år, ojdå... "Synd" för mörkret är väl att inte ha varit tillräckligt ond. Ja, de vänder på allt. En klient till mig har haft ett tidigare liv där hon gjorde häxeri för att få barn, och barnet föddes som rött. När hon dog bad hon honom om förlåtelse. Men en förlåtelse av en rödis är ingen förlåtelse, utan ett straff. Så hon fick födas i sin tur som röd med honom som mörk guide. Hon bodde i Londons underjordiska stad i medeltiden,där de fattiga och hemlösa höll hus,hon blev biten av råttor och sjuk och till slut dog hon. Eftersom hennes motivation var förlåtelsen blev hon dock renad och kom till ljuset, men i detta liv har den rödisen hittat henne igen och blivit hennes man. Nu vet hon det som tur är och har gått i från honom. Han började ett krig mot henne och hela familjen och vi upptäckte att han är frimurare. För att stiga i demonisk själsnivå har han gjort en ritual där han våldtog en liten pojke som sen blev mördad. Och detta är gott för frimurarna.
|
|
|
Post by Alkemi on May 1, 2014 18:19:48 GMT 1
En ny religion baserad på Beyonce (en artist).
New Religion Based on Beyonce! Goddess Worship Exposed!
|
|
|
Post by Hjörðís on May 1, 2014 21:40:48 GMT 1
Jaha, Lilith står bakom detta, hon var Ashtar, gudinnan i Babylon, men hon har många namn. Och nu har hon alltå fått ett nytt. Hennes brödraskaps högkvarter ligger i New York. Hon är duktig på att påverka kvinnor, men särskilt feminister och lesbianer.
|
|
|
Post by Alkemi on May 2, 2014 10:29:32 GMT 1
Här är mer om statyn vid Oklahoma statshus.
CRAZY! The new Satanic Monument Being Built for Oklahoma Statehouse!
|
|
|
Post by Hjörðís on May 2, 2014 13:12:26 GMT 1
Och de vill göra det helt klart att det är mörka krafter de dyrkar, eftersom pentagrammet är omvänt. Den nedersta punkten ska nämligen beteckna Gud och stå uppe. Då skulle det vara en beskyddande symbol.
|
|
|
Post by Alkemi on May 12, 2014 18:16:57 GMT 1
Barack Obama Speech Backwards
|
|
|
Post by Hjörðís on May 13, 2014 14:47:47 GMT 1
Häftigt, ja, och det är inte första gång som man hör såna ord i hans tal när man lyssnar på dem baklängs.
|
|