|
Post by Alkemi on Feb 22, 2017 10:41:05 GMT 1
The Truth About Sweden
|
|
|
Post by Alkemi on Mar 4, 2017 10:57:44 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 4, 2017 17:14:09 GMT 1
Jag vet bara att de Nordiska länderna (utom Island) och Nederländerna blir de sista som befrias från mörkrets krafter, så kanske har detta med det att göra.
|
|
|
Post by Alkemi on Mar 4, 2017 20:13:24 GMT 1
Jag vet bara att de Nordiska länderna (utom Island) och Nederländerna blir de sista som befrias från mörkrets krafter, så kanske har detta med det att göra. Det tyder på att allting är förutbestämt.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 4, 2017 20:53:04 GMT 1
Nej, men tyvärr har folk i dessa länder varit alltför naiva och genom att inte tro på att det finns mörka krafter har de låtit dem göra sitt jobb utan motstånd eller försvar, och i alla universum. Det var därför jag lärde mig alla dessa språk redan som tonåring (utan att veta varför), för att senare varna folk, men det var förgäves. Alla går till dessa alternativa terapeuter och medier utan att granska saken eller be till Gud om hjälp och riktning. Så de gör avtal, får demoner, aliens och implantat och tappar sin själ eller blir återfödda som röda. Så procentandelen av rödisar i dessa länder är mycket hög. Detta kombinerat med att dessa språk är minoritära gjorde att beskyddet de hade inte var tillräckligt. Så mörkret övertog dessa språk och länder redan i oktober-november 2016. Alla nordbor och holländare och andra som kan dessa språk (utom mig) har sedan 7.1.17 ett avtal med mörkret. Men man ska inte tappa hoppet, för det kommer en dag när mörkret tappar även i Norden och Holland. Snart hoppas jag!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2017 21:38:47 GMT 1
Att väcka människor är inte enkelt. Har själv provat tror inte jag har lyckats vecka en enda människa. Människan har sitt huvud bäst i sitt egna arsle.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 4, 2017 22:18:54 GMT 1
Så är det. Andra har försökt påpeka mina felaktiga val förr, men jag vägrade lyssna. Gud vill i alla fall att alla ska få ett tecken eller tips om sanningen och få en chans att göra bättre val.
|
|
|
Post by tonydangelo on Aug 30, 2017 0:05:36 GMT 1
Jag ville ladda upp videor av Angry Foreigner, men någon annan hann ikapp mig haha. Jag ska istället ladda upp en video från en intervju av en svensk komiker som heter Aron Flam och påstår samma grejer med Angry Foreigner(mer eller mindre):
Vilhelm Moberg sa att i Sverige finns det inte demokrati, utan demokratur. I en demokratur, påstår regeringen att den är en riktig demokrati men i dess kärna den är fascism faktiskt. En hemlig fascism nämligen.
I fascism, offras samhällets mångfald för enhet.
Men vad händer när det här förekommer? Man kan inte säga vad man vill. För det finns en rad av accepterade åsikter man får välja ifrån, och om man avviker från dessa åsikter, riskerar man att bli utfrusen från samhället och/eller blockerad från några sociala medier.
Sveriges regering har en svart list som innehåller personer som staten anses som farliga(Nazister osv). Vad är konstigt är att samma personerna har deras twitter account blockerad från regeringen! Tim Pool, en amerikansk reporter som besökte Sverige förra våren, var placerad i denna list.
Han blev "svartlistad" eftersom han undersökte "No Go Zones" av Sverige, liksom Rinkeby:
och eftersom han försökte göra en objektiv reportage om Sverige.
Och, till sist, hur kan man förklara faktumet att nästan ett ut av fem svenskar vill rösta för Sveriges Demokraterna nuförtiden?
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 30, 2017 20:02:13 GMT 1
Människor (svenskar i detta fall) är idealister, de vill så gärna tro på godhet, rättfärdighet, frihet, dvs de förhållanden som härskar i Ljuset. Men här härskar ondskan och demokratin har faltiskt aldrig varit demokrati, för den som uppfann den var det Vita Brödraskapet i antikens Athen. Det var från början ett slags sovjetkommunism. De som tordes säga sanningen, som Sokrates, var uträttade.
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 1, 2017 14:16:56 GMT 1
Barcelona police beat, drag voters out of polling stations
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 13, 2017 10:35:13 GMT 1
Sweden's descent into Civil War
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 13, 2017 17:33:34 GMT 1
Det syns inte.
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 13, 2017 20:37:00 GMT 1
Dom bytte tydligen videon. Jag har fixat länken till den nya.
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 25, 2017 19:56:39 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 25, 2017 19:58:42 GMT 1
Snart börjar dom väl att terrorköra med handikappmopeder mellan betongblocken.
|
|