Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2013 0:44:15 GMT 1
Här har vi en annan syn på zombie virus som kommer från rabies viruset?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 1, 2013 2:03:33 GMT 1
Så zombiene i serien oppfører seg som neffiser.
Så, Akumas, du sa att viruset i serien också dödar själen. Men själen kan inte dö, bara tappa medvetandet [n. bevisstheten]. Kanske blev deras själ mörk, i så fall blev de inte besatta av en annan mörk själ. Jag tror jag skulle gilla andra sesongen bäst, för jag gillar långsamma filmer!
|
|
|
Post by allmighty on Dec 1, 2013 10:45:34 GMT 1
Vad det gäller galna ko sjukan så påstås det vara något som kallas prioner, som påverkar hjärnan, och sedan även andra sinnen, som balansen. Sjukdomen är besläktad med scrapies på får som är känd sedan rätt länge. En teori var att korna blev sjuka sedan de hade fått foder gjort på döda får. Det är ju totalt vansinne att göra foder utav kadaver och ge det till gräsätare, men, människan är vansinnig. Prionerna är mycket tåliga. Som ni kanske minns så hade dom ett gigantiskt utbrott av mul- och klövsjuka i England, och då tog man sig till att elda upp de avlivade djuren, men det fick man sluta med eftersom prionerna spred sig med vinden ifrån bålen. Dette styrker min mistanke om at en av naboene mine må være infisert! For noen år tilbake ble gården hans satt i karantene etter at sauene ble syke. I ettertid endret naboens oppførsel seg drastisk, han går blant annet rundt ute om natten og det har forsvunnet mange katter i nabolaget. Mine guider har bedt meg vise varsomhet med denne personen men jeg har ikke klart å pinpointe hva som feiler han.. kan det være så enkelt som at han er i et tidlig zombie- stadie og at han nærer seg på kjøtt/ blod i form av katter?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2013 10:55:27 GMT 1
Vad det gäller galna ko sjukan så påstås det vara något som kallas prioner, som påverkar hjärnan, och sedan även andra sinnen, som balansen. Sjukdomen är besläktad med scrapies på får som är känd sedan rätt länge. En teori var att korna blev sjuka sedan de hade fått foder gjort på döda får. Det är ju totalt vansinne att göra foder utav kadaver och ge det till gräsätare, men, människan är vansinnig. Prionerna är mycket tåliga. Som ni kanske minns så hade dom ett gigantiskt utbrott av mul- och klövsjuka i England, och då tog man sig till att elda upp de avlivade djuren, men det fick man sluta med eftersom prionerna spred sig med vinden ifrån bålen. Dette styrker min mistanke om at en av naboene mine må være infisert! For noen år tilbake ble gården hans satt i karantene etter at sauene ble syke. I ettertid endret naboens oppførsel seg drastisk, han går blant annet rundt ute om natten og det har forsvunnet mange katter i nabolaget. Mine guider har bedt meg vise varsomhet med denne personen men jeg har ikke klart å pinpointe hva som feiler han.. kan det være så enkelt som at han er i et tidlig zombie- stadie og at han nærer seg på kjøtt/ blod i form av katter? han er nok en zombie ja. svart magi hjelper, men du må inngå en avtale med en mørk ånd. Det kan stoppe naboen din fra å bli en zombie 100%, men da blir sjelen din mørk og alle du kommer i kontakt med får mørke sjeler. Jeg kjenner en som har vært borti dette.
|
|
|
Post by allmighty on Dec 1, 2013 11:14:05 GMT 1
Jeg var redd for noe sånt ja.. Hvor lite jeg enn ønsker å involvere mørke makter er det kanhende den eneste redningen for de uskyldige vakre kattene? Jeg har forsøkt å tenne lys og be for naboen, men guidene mine bare rister på hodet og mer enn antyder at godhet ikke er den rette veien i dette tilfellet. Edit; Jeg ser du skriver i en annen tråd at Samael er din ledsager og skjønner at du forsøker å lure meg. Jeg jobber i lysets tjeneste men ser at det tidvis kan være nødvendig med litt samarbeid "over grensene", men Samaels slaver ønsker jeg ikke å besmittes av! Vik!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2013 11:25:44 GMT 1
Samael er den sanne gud! Alle som benekter han, benekter livet! Jeg har kanalisert med Samael et par ganger og hans eneste ønske her i livet er å herske over jorden og mennesket, men han vil til gjengjeld, hjelpe oss med å overkomme våre problemer her i livet. Tenk på de stakkars kattene. Hvis du bare hadde viet sjelen din til Samael, så kunne du ha reddet kattene og naboen din kunne ha blitt normal igjen!
|
|
|
Post by allmighty on Dec 1, 2013 11:37:35 GMT 1
Jeg skulle ønske du ville slutte å følge etter meg! Men vit at også du er elsket og at jeg godtar din tilstedeværelse. Jeg tenner i dette øyeblikk Håpets lys og ber om at du kommer på bedre tanker. Jeg skal holde din hånd i kampen!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2013 11:48:33 GMT 1
"Blackest Flame" Deep within the withered souls of night, Comes winds of past winters darkest heights, Amid the baron misty forest along frozen pines, Emerges black flame like some sacred relic in time. Messages from akasha flow as if some wintry powder, Realizing it was sent by the demons from our lord father.
|
|
zozo
New Member
|
Post by zozo on Dec 1, 2013 11:54:34 GMT 1
Get thee behind me, Samael!!
I rebuke you!!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2013 12:05:34 GMT 1
Zozo Pass deg, ellers utfører jeg svart magi på deg og hele familien din i de neste ti generasjoner!
|
|
|
Post by allmighty on Dec 1, 2013 12:07:27 GMT 1
Jesus elsker alle barna, alle barna på vår jord. Hvit og svart og gul og rød, for dem alle er han død. Jesus elsker alle barna på vår jord.
Jesus elsker alle barna, alle barna på vår jord. Rød og gul og hvit og svart, er det samme har han sagt. Jesus elsker alle barna på vår jord.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2013 12:09:17 GMT 1
[Advarsel/Varning! Åndelig åpne personer kan la være å lese dette utsagnet i det det kan tiltrekke demoner]
Jesus er falsk! Samael er den sanne messias!
|
|
zozo
New Member
|
Post by zozo on Dec 1, 2013 12:11:25 GMT 1
Jeg har studert svart magi i årevis, man bør kjenne sine fiender! Så bare kom igjen, alle demoner du sender mot meg kan jeg snu og sende tilbake! All negativitet kan jeg forsterke og sende tilbake, her holder man ikke hender eller tilgir, dette er krig!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2013 12:13:53 GMT 1
Jeg eier Skyggeboken og jeg kan garantere deg at du vil ikke skjønne hva som treffer deg når jeg setter i gang!
|
|
zozo
New Member
|
Post by zozo on Dec 1, 2013 12:19:20 GMT 1
Skyggeboken er for amatører, jeg har svarteboka. Og necronomicon!
|
|