|
Post by Hjörðís on May 23, 2014 21:28:33 GMT 1
McDonald's Serving up Sacrificed Children! !
En rabbi som erkänner sin aktivitet!
Illuminati Abducting Children and Sacrificing them for Blood Ritual and McDonald's Fast Food
Jaha, jag äter i alla fall ingen korv eller hamburgare. Det ska dock finnas mänskligt blod även i vissa choklad- och tygggummimärken, så vi borde alla be till Gud så att vårt omedvetna deltagande i människouppoffringar förlåts och annulleras.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2014 21:57:11 GMT 1
Jag har bara lyssnat på den första videon, men jag måste säga att det låter lite suspekt. Visst är det så att det inte är bra att äta på McDonalds, men att de skulle ha offrade barn i sitt kött har jag lite svårt att tro. För det första så är det en delikates med att äta barn i Kina. Det kostar väldigt mycket att köpa sådant kött. Det är dock på aborterade eller dödfödda barn, men jag kan inte tänka mig att de tycker att äldre barn är mindre värda. Alltså skulle hamburgarna vara mycket dyra att köpa och verje hamburgare som görs skulle behöva en ritual för att fungera. Jag kan inte tänka mig att en illuminati medlem skulle sitta inne i en Machdonalds fabrik och göra en ritual över alla hamburgarna där.. Men vad vet jag. Jag tror mer på att det skulle kunna vara Monotamiskt Guld i hamburgarna och en massa kemikaleier och restprodukter från djur. Men om det är barn blod i så är det ju det, men jag tror att det är mindre troligt..
|
|
|
Post by Hjörðís on May 23, 2014 22:06:15 GMT 1
Man behöver inte sitta på själva verkstaden för att göra ritualen, den kan utföras på avstånd, liksom allt andligt. Min medarbetare har kommit på detta, samt om kakao- och tygggummimärken, så det finns inte mycket på nätet om just dem. Men när man bortför och offrar barn kostar det inget, så det är gratis för dem att ta blodet och ge det till olika matproducerandefabriker.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2014 22:08:12 GMT 1
Jaha okej då förstår jag bätre Hoppas du inte kände dig påhoppad, det var inte min intention.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 23, 2014 22:09:35 GMT 1
Nejdå, det är normalt att vägra att tro på detta, det är ju så kusligt att man helst vill förneka och glömma det.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 12:20:36 GMT 1
Aborted babies' tissue used in food, by Senomyx, in Pepsi, Kraft, Nestlé, Campbell's etc Jag har också frågat min guide om detta, och det stämmer. WAKE UP TO THE KING ALFRED PLAN OF CANNIBALISM ALREADY AT WORK Här är listan på Senomyx produkter. Vi har säkert alla smakat något av dem. Jag har bara hittat en produkt som jag numera använder av och till, och det är espresso från Starbucks. Så nu ska jag sluta med det. docs.google.com/document/d/1wKP12cQgHTQXTngcT3fMHVCXSYt3ZbLqL6NrQEdQzIo/edit?hl=en_US
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 12:22:38 GMT 1
Pepsi - Aborted Fetus Filled Soda Flavouring Ban
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2014 21:26:02 GMT 1
Åhh nej... Jag som driker 1,5L pepsi max dagigen.. Och när jag inte driker det så driker jag 2L Cola. Jag som bara har oroat mig över aspartamet förut, nu har jag ju tydligen änu mer att oroa mig för. Jag har dock haft perioder då jag har försökt att sluta, men jag har impremsip dryckit på deta sättet sedan jag var 12år gammal. Nu får jag väl försöka att sluta med det hellt änkelt...
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 23:10:40 GMT 1
Enkelt, bara tänk på att du dricker sataniskt uppoffrat människoblod. Och kolla listan, för du äter säkert mycket mera ur den än bara cola...
|
|
|
Post by Hjörðís on May 26, 2014 23:29:03 GMT 1
Lägg märke till att Marabou står på listan, jag antar att de menar Marabouchoklad...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 27, 2014 5:44:37 GMT 1
Då har vi i sverige ganska stor tur då, för ingen av våra kända märken är med på listan. Jag har dock märkt att det finns pyramidformade märken på vissa produkter istället. Så det är bra om man håller koll på det i alla fall..
|
|
|
Post by Hjörðís on May 27, 2014 8:37:17 GMT 1
Jaså? Jag skulle säga att nummer ett chokladmärket i Sverige är just Marabou och att absolut alla svenskar har ätit den.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 27, 2014 12:23:07 GMT 1
Jo även jag har ätit Marabou, men jag tål inte dom så jag äter dom inte i stor utsträckning.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 27, 2014 14:45:31 GMT 1
Bortsett från Starbucks latte tror jag tyvärr att av alla andra produkter det är just Marabouchoklad har jag ätit mest av,senast för ett par månader sen... Lyckligtvis finns det många andra jättegoda märken. Toblerone, Milka och Cote d'Or har jag däremot aldrig gillat.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 27, 2014 16:27:17 GMT 1
Jag gick och handlade idag, och jag märkte att nästan ingen av de produkter som jag äter finns med på listan! Några var det och då valde jag bara sama eller liknande vara men bara av ett annat märke. Så det var inte så farligt änu, jag hoppas bara att inte flera märken kommer att köpas av deta hemska företag. Men det finns andra bra märken och allternativ så det är inte så hemskt änu. Och många av de märken och produkter du har med på listan tål jag inte att äta. Och vissa grejer tål jag inte som ska vara 'jätte' nytiga häller. Så dom undviker jag. Jag tror nämligen inte att saker behöver vara nyttiga bara för att det står så på förpakningen.. Och jag som inte kollar på nyheter har en roligare gång i affären. För jag är inte programerad att köpa vissa produkter, utan jag kan gå och ha jätte roligt några timmar i mattaffären och jag kollar ofta noga på förpakningarna och kollar nu för tiden om det värkligen är bra. Men jag har också den tiden och det är ju inte alla som har det. Eller folk som helt änkelt inte vill ta den tiden
|
|