|
Post by Hjörðís on May 4, 2017 21:46:52 GMT 1
Jaha. Själv hatar jag skägg, men det är klart att inget sånt borde förbjudas.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 16, 2017 22:59:57 GMT 1
Secrets of Freemasonry found in masonic books
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2017 14:05:22 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Jun 18, 2017 16:41:50 GMT 1
Nu är frimurarna helt slut: Deras gud, Universumets Stora Arkitekt (USA!), på själsnivå över -1800, är död.
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 9, 2019 17:08:48 GMT 1
Jyri Linas nya film Sprickor i fasaden trailer
|
|
|
Post by Koalani on Jun 18, 2020 13:13:44 GMT 1
The Freemason Ritual and Meaning of 'Taking a Knee' and It's Importance to September 23rd (9/23)
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 5, 2021 14:02:32 GMT 1
Jag nämnde tidigare att frimureriet i Danmark är ljust. Det har dock flera avtal, så det slipper inte undan attackerna från utländska frimurarna. Jag har känt en dansk frimurare och han är helt programmerad, han ser endast det han vet, resten är han blind för. Han är ung, så vi vet inte hur hans liv utvecklar sig. Men han har redan haft ett misslyckat giftermål.
Så känner jag en annan dansk som var gift hela livet med en dansk frimurare och är pensionerad nu. Hans fru var frimurare, men han visste det inte. Han är också helt programmerad och tror inte på att systemet är mörkt eller på några konspirationer. Hans fru bad om att ha en framgångsrik karriär, så hon blev aldrig gravid. Dessa två saker var nog inte möjliga samtidigt i förtiden. Ett år efter att hon gick i pension fick hon cancer och blev torterad i ett helt år innan hon dog.
Jag tog reda på att en svensk frimurare gjorde svart magi till henne och att andra utländska frimurare har gjort häxeri till mannen, så att han inte tror på något alternativt. Inte bara det, utan hans liv med henne var inte särskilt lyckligt, varken känslomässigt eller sexuellt (hans egna ord). Men det slutar inte här: Ett par år efter hans frus död fick han en annan partner, från ett annat land, som också är frimurare utan att han vet! Och i det landet är frimureriet förstås mörkt, så han blev röd och jag får inte ha kontakt med honom längre. Hon såg till helt från början att han minskade kraftigt på kontakten med mig -lätsades vara svartsjuk. Hon visste ju vem jag var och vad jag gjorde -liksom alla frimurare.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 27, 2021 17:58:10 GMT 1
28% av frimurarna visste inte de var det. De hade fått en speciell drog i drinken som fragmenterade en del av deras hjärna och själ och de fick dubbel personalitet. Den andra personaliteten blev frimurare.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 11, 2023 22:00:12 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Jun 6, 2023 23:48:31 GMT 1
Unmasking freemasonry - Dr Selwyn Stevens
Han säger att frimurarna är inblandade i sexuell barnmissbruk.
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 17, 2023 2:13:11 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 27, 2024 2:04:26 GMT 1
Bizarre 1903 Underground Banquet Dinner of the Elites - Secret Tunnel Meetings
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 14, 2024 19:40:49 GMT 1
På engelska, tyska, nederländska och franska.
FRANC-MAÇONNERIE : La FIN du SILENCE / Les Témoignages que la Loge Redoute...
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 7, 2024 19:56:16 GMT 1
The Loosing of Satan Part 4 - Masquerade in the Bastille
|
|