|
Post by Hjörðís on Jul 8, 2016 15:36:26 GMT 1
Pojken hör tydligen till mörka utomjordingar, d.v.s. såna som kommer från planeter utanför det gudomliga ljuset. De har ingen egen energi och är tvungna att hitta den på andra planeter genom att stjäla själar. De har ofta kloka och ädla tankar och budskap, men inte hela sanningen om historien. De vet inte de andligar orsakerna till varför saker och ting händer.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2016 19:09:51 GMT 1
Vissa källor menar att han sa att Lemuria som han snackar om existera för 70 000 år sedan. Tror det är den korrekta siffran Boriska nämnde.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jul 8, 2016 20:51:35 GMT 1
Jag kan fråga min guide om Lemuria sjönk samtidigt som Atlantis, men att det existerade för 70 000 år sedan är det ju säkert.
|
|
|
Post by Alkemi on Aug 27, 2016 20:54:48 GMT 1
Kanske inte en ny Tessla men möjligtvis en ny Einstein, en som kan prata.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 19, 2016 21:48:52 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 19, 2016 22:25:39 GMT 1
Så kallade stjärnobarn (star children) är tyvärr mörka, de har kommit hit för att göra avtal med människor och på det viset sätta in implantat (stjäla själsfragment/energi).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 19, 2016 22:49:28 GMT 1
''alla star kids är onda''
Kanske, kanske inte alltid.
StelanTV är väldigt intressant och en underskattad youtuber
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 20, 2016 0:36:49 GMT 1
Min guide sa de flesta, alltså inte alla. Men ofta ger man fel namn, så speciella personer kan kallas för Star Children utan att vara det.. Det finns annars ljusa utomjordingar som är födda som människor från Ljuset på jorden men vems flesta liv har varit på andra planet, och jag har träffat några, men de hade inga speciella krafter.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 8, 2018 19:24:28 GMT 1
Det måste ha gått så här till, för jag har haft flera liknande fall: Dessa barn dog unga i sitt tidigare liv som ett offer för att stoppa en farlig parallell. En utomjording visade sig framför dem och berättade att de hade offrat sig för att få vara underbarn i sitt följande liv. De gillade idén och accepterade. De fick även välja vilken talang de ville ha. Så utomjordingen fick dem att inkarneras igen, fast som röda, efterom deras själ tillhorde honom, och med implantat. Det är genom dessa implantat utomjordingen skickar dem all kunskap.
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 24, 2019 22:22:57 GMT 1
Sugar Chile Robinson - Numbers Boogie (1951)
|
|
|
Post by Hjörðís on May 17, 2024 0:01:46 GMT 1
The World's Strongest teenager, April Atkins
|
|