Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 21, 2016 11:36:54 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2016 11:56:53 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2016 19:11:07 GMT 1
Intressant föreläsning av Icke, i denna föreläsning så tar han upp ett projekt någonting om att man lät en dator räkna ut en massa information (jag vet inte hur det fungerade) men datorn kom fram till att människan var manipulerad av reptilians. mycket intressant ska leta efter mer information när jag sett färdigt föreläsningen.
DTV Admin/moderator tog bort min post när jag posta denna film??? Har postat en del skit där som ingen mod har rört men nu tog dom bort min post? wtf
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 29, 2016 17:10:35 GMT 1
Vad är DTV? Det är sant att satanister har makten över världen, och de gör alla slags sexuella ritualer -med män, kvinnor, barn, osv och gör människo- och barnoffringar. Deras sexualitet är manipulerad av sina entiteter och de saknar förmågan att älska. Så man kan inte säga att de har en sexuell läggning. Sanna pedofiler, som älskar och respekterar barn, är samhällets mest hatade grupp och dessa satanisters offer.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 29, 2016 17:57:17 GMT 1
www.disclose.tv/ En 'nyhets sida' och forum. Pedofiler är enligt mig onda och det är bara skitsnack om att dom älskar och respekterar barn - det är propaganda. Dom är lögnare och onda.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 29, 2016 20:59:14 GMT 1
Du har rätt till din åsikt, men jag har varit i den gamla gay föreningen och då fanns det pedofila grupper där, så jag har känt äkta pedofiler. Och det finns ljusa och röda, liksom bland alla människor. Och de ljusa har ofta mycket mer mänsklighet än vanliga heterosexuella- eller dagens homosexuella för den saks skull. De har lidit pga av folks fördomar och orättvisa, och detta får en att bli en bättre människa, att aldri drömma om att skada andra, som fördomsfulla personer gör.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2016 0:48:32 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 31, 2016 21:58:20 GMT 1
Jag identifierar mig helt i vad David säger här! Han blev förtalad på det sättet, för han är uppenbarligen inte tillräckligt farlig. Andra blir förtalade på långt värre sätt, eller blir fängslade, mördade, osv, beroende på den karmiska rätten mörkisar hittar. Kampen för frihet och mot mörkrets förtryck och desinformation är en adel kamp och här påminner jag dessa berömda ord:
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 1, 2017 13:40:56 GMT 1
David Icke är stark och står på sig.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 1, 2017 21:10:40 GMT 1
Stark, balanserad och förnuftig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2017 2:47:14 GMT 1
Läs sid 11/12 till 14/15 halleluja. Bra teori om istiden mycket läsvärt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 12:22:10 GMT 1
Senaste intervju med Icke.
|
|
|
Post by Alkemi on Feb 22, 2017 21:34:10 GMT 1
"Today’s mighty oak is just yesterday’s nut that held its ground"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2017 13:33:43 GMT 1
David Icke menar att vi blir beroende av teknologi och att nästa steg är att eliten vill att vi ska få tekniken in i våra kroppar.
(Gubben som sitter på soffan ser ut som en robotiod)
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 18, 2017 17:28:20 GMT 1
Det är det Vita Brödraskapets (Illuminatis, frimurarnas, osv) plan.
|
|