|
Post by Alkemi on Aug 16, 2013 19:40:55 GMT 1
Styrning av människors tankar och agerande.
Alien technology that can mind read, and mind control
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 18, 2013 18:37:08 GMT 1
Just det, fast implantaten är eteriska, inte tekniska, de tekniska hör till en gammal teknologi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2013 15:30:18 GMT 1
Tänk vilken kontrol dessa aliens har över människor och andra varelser igentligen. Det är tur att det facktiskt finns hjälp att få!
|
|
|
Post by Alkemi on Aug 31, 2013 15:55:06 GMT 1
Tankekontroll även med subliminala/omedvetna meddelanden, (subliminal advertising), på TV.
Wall Street Whistleblower Reveals Subliminals Added to TV
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 16:06:43 GMT 1
Ja, så är det. Det var en tid när jag tittade väldigt mycket på TV, mellan 4 och 6 timmar om dagen. Jag har dock alltid valt noga vad jag ville se och sen stängt TV:n av. Somliga människor har TV:n på hela kvällen,även om de inte tittar på den. Tänk hur illa påverkade de blir, för allt går ju rakt in i deras undermedvetna!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2013 16:40:55 GMT 1
Jag har själv facktiskt inte kollat på tv alls de närmaste 2åren, jag tycker dock inte att jag mår beter. Jag tycker inte häller att jag blir mindre programerad eller har mindre controlerade tankar. Så jag vet inte om deta stämmer alls då jag oftast tycker att jag mår bätre de perioder jag facktiskt kollar på tv. Vilket inte är ofta utan när jag sover över hoss mina föreldrar, syskon eller kompisar. Hema är det inte alls ofta men det händer att jag kollar på tv här med, jag har dock inte tålamodet för det utan vill göra annat när jag är hema Men jag blir mycket påverkad av strålningen får sämre sömn och så vidare. så har funderat på att köpa tex jordningslakan, det finns även saker som håller borta strålningen deta har jag funderat på att köpa. Men jag vill inte köpa dyra saker som sedan inte fungerar känner jag samtidigt..
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 16:47:01 GMT 1
Jag har faktiskt också mått bra när jag tittat på TV (det blir mest vissa amerikanska TV-serier för mig), men jag gör det mest för att hålla mina språk levande. Så kanske påverkar det inte när man har ett sånt bestämt mål. Jordningslakan vill jag också skaffa, men om solutbrottet sker i denna generation kommer inget elektriskt fungera...
|
|
|
Post by hermia on Dec 11, 2013 21:56:52 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 12, 2013 1:09:08 GMT 1
Veldig interessant, Hermia! Dette er eksempler på forskjellige ånder som snakker til barn. De fleste er jordbundne, mange er mørke og prøver å få dem til å gjøre en avtale og en enkelt blandt eksemplene er lys. Men jeg tror ikke noe av barna egentlig fikk noen avtale. Det rekker jo ikke å leke med demonen, mans skal også be om noe og love å gi hva som helst i gjengjeld. Men ja, kontakt og beskjeder, det er helt vanlig, sånn begynner det. Alle blir fristet.
Synd at videoen er borte nå... De varer ikke lenge...
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 12, 2013 20:17:47 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 13, 2013 0:44:04 GMT 1
Så du menar att man utförde tankekontroll på honom? Men han sa ju att han kan se änglar! Det har väl inget med tankekontroll att göra... Det att han har varit våldsam har kanske väl med det att göra.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 13, 2013 3:44:35 GMT 1
Det er ikke første gang denne karen holder på sånn.
Her hadde han i oppgave å oversette kjærlighetserklæringen til det hvite folk fra Sør-Afrikas President, Herr Zuma.
Fra 2012:
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 13, 2013 10:34:26 GMT 1
Så du menar att man utförde tankekontroll på honom? Men han sa ju att han kan se änglar! Det har väl inget med tankekontroll att göra... Det att han har varit våldsam har kanske väl med det att göra. Något bör ju ha påverkat honom. Att han såg änglar var ju inte skäl nog till att teckna felaktigt. Om man observerar hur han beter sig så ser det inte ut som att han såg några änglar. Han verkar lugn och oberörd. Jag anser att vi kan inte utesluta att han var utsatt för tankekontroll, av någon.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 13, 2013 10:42:22 GMT 1
Kanske är det inte nonsens han tecknar. Det kan vara ett meddelande till folket. Han upprepar samma gester.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 13, 2013 13:48:08 GMT 1
Og denne sangen var kjærlighetserklæringen? Han sang jo om å skyte på de hvite! Da må han være rød og gjøre som hans mørke veileder sier. Vitenskapelig kan man kalle det for tankekontroll. Og det kan skje med instrumenter, men ettersom han sa at han så engler kan de jo være fallne engler...
|
|