Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 31, 2014 23:51:07 GMT 1
När jag var ung och växte upp så var profetsior det roligaste jag visste och jag kunde allt, men nu när jag förstår att det jag har lärt mig många gånger är fel så har intresset falit och jag litar inte längre till det jag läser. Jag följer istället mina egna minen och intryck och när jag finner något som kan stäma så följer jag den vägen. Men dena text av Hermes är ju väldigt vacker på ett mörkt sätt.. Jag tror dock inte enu att det är för sent att vända om, om man skulle vara på fel sida, men man bör inte vänta för länge. Man vet aldrig när tiden kan ta slut
|
|
|
Post by Hjörðís on Jun 1, 2014 0:03:24 GMT 1
Just det. När jag fortfarande hade implantat hade jag inte alls bråttom för att stiga eller få svar på vissa frågor och nu inser jag att det var implantaten som styrde mig. Och de gjorde det på många olika sätt som jag aldrig fattade själv förrän de togs bort. Jag tror att om bara vissa nyckelpersoner renar sig så kan vi vända om. Jag har en sån nu, jag tror verkligen att jordens öde beror på hans rening. Han har ställt till otroligt mycket kaos pga fel och höga allianser genom tiderna.
|
|
|
Post by Alkemi on Jul 2, 2014 21:31:31 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 1, 2014 23:52:33 GMT 1
Tendensen var den att det tredje värdskriget skulle börja 2014-2015 och armageddon 2017-2018, men nu har de enligt vad jag förstått av kanaliseringarna blivit uppskjutna till framtiden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 2, 2014 19:26:27 GMT 1
Det är farsinerande att du skriver att armageddon har skutist till framtiden. Kanske kan vi då jobba för att det inte kommer att bli något armageddon alls, kanske kan vi rädda världen på annat sätt Fast det skulle vara intressant att veta varför det skuts till framtiden.
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 3, 2014 0:05:37 GMT 1
Det hände förra veckan, när en av mina klienter fick ett besök av min guide som sa till henne att hon skulle gifta sig med sin kära 2017-18, att hon skulle vara den första kvinnan i Grekland som skulle gifta sig med en annan kvinna och att de skulle få biologiska barn. Jag fårgade min guide om det stämde, och hon sa ja. Efter tre dagar fick jag ett mejl från en annan klient som var Zevs i antiken och som är medial och slåss mot högtstående entiteter. Han fick veta att armageddon inte händer nu, att vi har köpt oss tid. Så ja, vi får jobba för att det inte händer! Varför det uppskjutits är det pga att vissa nyckelpersoner har renats av oss, och säkert även av andra ljusarbetare!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 3, 2014 1:36:34 GMT 1
Vad härligt, vad kul för din kvinnliga klient. Stort Gratis till henne Kul att vi har köpt oss lite tid. Lycka till till din andra klient Zevs, hoppas att han har det bra.
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 3, 2014 22:55:00 GMT 1
Tack, telefteeangele. Han har varit under ständig attack och de flesta USA:s avdöda kändisar har besökt honom för att hota honom (på Illuminatis uppdrag), men han kämpar hårt. Och han har just skickat Mussolini till ljuset med bönen jag skickat honom!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2014 0:02:35 GMT 1
Kul att det gick så bra för honom angående Mussolini, bra att han kämpar på så bra. Det är aldrig kul att bli attackerad. Men det är lite märkligt att det är en massa avlidna som attackerar honom. Jag har enbart blivit attackerad av en avliden själ en gång vad jag vet.
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 4, 2014 10:53:23 GMT 1
Jaha, ja, märkligt. Jag har aldrig blivit attackerat av avlidna. Men hans avlidna har avtal med Illuminati, de Uppstigna Mästrarna, den Galaktiska Federationen och andra såna mörka grupperingar. Och han hade okcså en massa kloner som han hade tillverkat i ett framtida liv, de attackerade också honom (fram till en krigare dödat dem). Plus en massa rödisar från olika länder...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2014 12:01:51 GMT 1
Ush vad jobbigt att han värkar ha så många olika grupper efter sig. Skönt dock att hans framtida kloner inte längre attackerar honom. Rödisarna ska nog gå att fixa dom med så småning om. Men resten låter lite svårare, jag vet ju hur svårt det är när man har att göra med illuminati och alien grupper. De slutar aldrig att attackera en.. Men man kan göra det bästa av situationen genom att ha så lite mörka föremål i sin lägenhet som möhligt.
Jag pratade med guiden igår för att jag var så upprörd över deta med arageddon, och jag ville ha svar. Då sa hon ju till mig att det kommer att bli ett armageddon i min livstid, fast vi har fått oss några extra år. Och jag har sätt ett årtal som kanske kan stäma bättre en det nuvarande. 2027-28. Vi får se om det kan stäma.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2014 12:26:34 GMT 1
Jag håller facktiskt med dig där Rotta, om jag hade fått bästema så skulle det vara 2017
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 4, 2014 14:31:59 GMT 1
Selv er jeg tilfreds for at det ikke skjer om tre år. Mitt liv begynner egentlig først nå, når jeg blir renset, så jeg vil gjerne ha noen hyggelige år istedenfor å måtte gå under jorda og vente på å slåss mot monstre...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2014 15:05:01 GMT 1
Jo mitt liv börjar snart det med, jag är också snart renad. Men jag älskar ju att slås mot monster så där finns det igentliga inga som hälst problem för min del. Och inte skulle jag gå under jorden häller. Så jag skulle ju inte behöva vänta på någonting. Men det kan ju få vara bra att få ha en lugn period innan stormen brytter ut. Då får jag ju lite mer tid men min själsfrände och det är ju alltid trevligt.
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 4, 2014 15:40:05 GMT 1
Det var precis så jag hade tänkt det själv. Min älskade har fortfarande mycket kvar tills han blir renad och vi blir återförenade, och jag vill ha några år med honom. För det slutade för oss innan det ens började på riktigt.
|
|